Bezoekersonderzoek

Gepubliceerd op: 11 maart 2024 11:00

Kom jij wel eens in de Bibliotheek? Ben je geen lid, maar wil je wel graag jouw ervaring delen? Doe dan mee aan ons bezoekersonderzoek.

We zijn erg benieuwd wat bezoekers vinden van de Bibliotheek. Een keer per jaar sturen we een vragenlijst naar onze leden en vragen we hun mening. Maar ook van mensen die geen lid zijn, maar wel de Bibliotheek bezoeken, willen we graag weten wat ze van de Bibliotheek vinden. Zo kunnen wij onze diensten verder verbeteren.

De vragenlijst heeft 20 vragen en is helemaal anoniem.

Aan het eind van de vragenlijst kun je, als je dat wilt, je mailadres achterlaten om kans te maken op een cadeaubon. Er worden 3 cadeaubonnen t.w.v. 100 euro verloot en 10 cadeaubonnen t.w.v. 15 euro.

Heel fijn als je de vragenlijst wilt invullen. Je helpt ons er weer verder mee.

Vul hier de vragenlijst in