Oefenplein in de Bibliotheek Maarssenbroek en Mijdrecht

Gepubliceerd op: 25 september 2023 09:15

Kunt u wel wat hulp gebruiken bij de computer? Of wilt u beter Nederlands leren praten, lezen of schrijven. De Bibiotheek helpt.

Vragen over computer of mobiele telefoon

Kunt u wel wat hulp gebruiken bij de computer? Kom dan naar de Bibliotheek.
• U kunt oefenen met dingen opzoeken op internet, een account aanmaken of e-mailen. En u kunt ook gewoon vragen stellen over hoe een computer werkt.
• Ook als u vragen heeft over uw mobiele telefoon, laptop of tablet kunt u binnen lopen.
• En voor vragen over de digitale overheid kunt u terecht, zoals rijbewijs verlengen, een DigiD aanvragen of uw zorgtoeslag regelen.

Vragen over Nederlands leren

Wilt u beter Nederland leren praten, lezen en schrijven? Heeft u vragen of wilt u hulp? Of wilt u oefenen in de Bibliotheek? Kom naar de Bibliotheek.

Oefenplein

Op het Oefenplein in de Bibliotheek bent u welkom met al uw vragen over computer, mobiele telefoon of beter Nederlands leren.
We helpen u graag verder.

Er is een Oefenplein in
• de Bibliotheek Maarssenbroek op dinsdag 14.00 - 16.00 uur
• de Bibliotheek Mijdrecht op maandag 13.00 - 15.00 uur

In de agenda staan alle data op een rijtje