TijdschriftenBieb is verhuisd

Gepubliceerd op: 7 maart 2023 12:00

De TijdschriftenBieb is verhuisd. Voortaan lees je de online tijdschriften gewoon in de online Bibliotheek.

De online tijdschriften lees je nu in de app van de online Bibliotheek. Waar en wanneer je wilt, op je tablet of telefoon.

Leenvoorwaarden

Leenvoorwaarden voor volwassenen
De leentermijn is één week. Na deze week verdwijnt het tijdschrift van de boekenplank. Je kunt hetzelfde tijdschrift natuurlijk nóg een keer lenen. Je kunt een tijdschrift, net als e-books en luisterboeken, niet terugbrengen voordat de leentermijn eindigt.
Met een Plus- Standaard- en Klein abonnement kun je zoveel tijdschriften per jaar lenen als je wilt. Met een Klein Digitaal abonnement kun je maximaal 6 tijdschriften per jaar lenen.

Leenvoorwaarden voor jeugd
Met een jeugdabonnement mag je jeugdtijdschriften lezen. Net als bij de e-books en luisterboeken, ziet jeugd alleen de jeugdtijdschriften die ze daadwerkelijk kunnen lenen en lezen.
Met een jeugdabonnement kun je zoveel tijdschriften per jaar lenen als je wilt.

Tijdschriften lenen en lezen

Je kunt de tijdschriften via de online Bibliotheek-app lenen. De tijdschriften zijn niet te lenen en te lezen via de website of via de e-reader. Als je inlogt op de website vind je het geleende tijdschrift wel terug op ‘Mijn boekenplank’, bij 'eerder geleend' en bij 'favorieten'. Als je op het tijdschrift klikt word je naar de online Bibliotheek-app verwezen om te lezen.

Ga hier naar de online Bibliotheek tijdschriften

Hulp nodig?