Maak kennis met verrassende muziek via Muziekweb Playlist

Gepubliceerd op: 24 juli 2017 14:00

Nog even nagenieten van de Tour de France, of van het North Sea Jazz Festival? Of in de vakantiestemming komen met lekkere vakantiemuziek? Dat kan met de nieuwe Muziekweb Playlist.

De Muziekweb Playlist is bedoeld als kennismaking met bepaalde muziek. Zij wordt samengesteld rond specifieke thema’s. De Playlist bestaat uit één lange stream: er kan niet in worden door- of teruggespoeld. De stream kan wel worden gepauzeerd. Er zijn eerder al Playlists gemaakt over o.a. Arabische muziek, Klassiek voor kids, Fonos en Kaapverdië.

Ga hier direct naar de Playlist

Meer muziek luisteren?
In de Bibliotheek kan bij Muziekwebluister de hele collectie van Muziekweb beluisterd worden, hoe vaak u maar wilt. Ook is er veel informatie te vinden over muziek in het algemeen en net verschenen muziek in het bijzonder. Kom eens luisteren in de Bibliotheek.